Thursday, October 9, 2014

Sarapan Pagi Berkhasiat Untuk Orang Yang Sibuk Bekerja

Breakfast jam 12 tengahari, asbab kesibukan kerja

Kisah kawan saya yang workaholic kuat sangat bekerja.
Nak ajak sarapan asyik bizi je dengan keje..

Bila dah x breakfast mula la cakap laparnya.
Time orang ajak pi makan x nak pulak

Oleh sebab kesian sangat kat dia yang selalu x sempat nak sarapan
dan saya x nak dia tiba-tiba jatuh sakit
kira saya ni kawan yang mengambil berat la katakan hehehe :)

Saya pun syorkan minum Meal Shakes sebagai pengganti sarapan pagi.

Hasilnya kawan saya ni x perlu risau dah kalau x sempat sarapan, minum Meal Shakes
dah cukup untuk tubuh lebih sihat bertenaga dan rasa kenyang lebih lama.

Masalah kawan dah selesai.

Anda nak cari sarapan pagi yang penuh berkhasiat?
Meal Shakes diformulasikan khas untuk orang yang sibuk bekerja.
Dan ianya membekalkan tenaga yang berpanjang dan buat perut kenyang dalm masa 12 jam.

Hanya 1 cawan setiap pagi
Meal Shakes Shaklee


Bulan ni saya nak anda yang bermasalah seperti diatas, biar saya berikan penyelesaian,
Mai komen "saya nak" di ruangan komen blog untuk saya bantu anda skrg

PS: Sibuk sangat kerja, kesihatan perlu kita jaga juga.

Sila hubungi saya untuk order

Nor Hayati Ramli / Daud Mohamad
H/P 012-9760024
amrjemi@gmail.com




No comments: