Friday, October 24, 2014

Kesihatan Anak Lebih Bernilai Dari Wang Ringgit

“ BELI KESIHATAN ANAK DENGAN RM113 "


Saya berjaya mengembalikan KEGEMBIRAAN anak dengan sedikit pelaburan.

Setahun yang lepas, saya cemburu melihat kawan-kawan dengan gembira bercuti bersama keluarga tiap kali tiba hujung tahun. Walaupun hanya percutian di dalam Negara ataupun balik kampong, terasa kegembiraannya.

Saya hanya memandang sepi melihat rumah jiran yang kosong, pejabat yang sunyi tiap kali musim cuti sekolah tiba. Cuti saya dan suami hanya untuk anak-anak bila BERKAMPUNG di hospital.

Itulah rutin kami berdua, tiap bulan anak saya pasti akan CHECK IN di ward hospital. Pantang salah makan sikit, pantang minum air ais sikit, malamnya mesti HOSPITAL la tempat tidurnya.

Sehingga la pada satu hari, kawan sepejabat menghulurkan sebekas Meal Shakes Shaklee kepada saya. Katanya hadiah untuk anak-anak saya.” Aku sedih tengok anak kau sentiasa sakit. Aku tengok kau pun terganggu dengan keadaan itu”.

Katanya campurkan je Meal Shakes tu dengan minuman anak-anak, susu atau air sejuk biasa. Kalau blend bersama buah pun sedap. Katanya anak dia pun suka dengan Meal Shakes sebab bau VANILA.

Saya pun buat seperti yang dicadangkan. Kadang-kadang campur susu, kadang-kadang saya blend bersama buah-buah. Saya bereksperimen dengan pelbagai resepi Meal Shakes.

Alhamdulillah syukur, perubahan ketara saya lihat selepas sebulan KONSISTEN beri Meal Shakes.. Selama ini anak kurang selera makan, sekarang siap bertambah. Walaupun selalu kena hujan bila pulang dari sekolah, sekarang susah sikit nak demamnya, tiada lagi sembelit. Demam dan asthma makin menjauh dari kami sekeluarga.

Dan paling penting, anak-anak makin sihat. Tiada lagi CHECK IN di hospital tengah-tengah malam lagi

Kerana sebekas Meal Shakes yang dihadiahkan kawan, ia menjadi dua hinggalah sekarang, sekurangnya kami sekeluarga habiskan sekurangnya 2 bekas sebulan.

Hasilnya kami boleh bercuti dengan senang hati kerana cuti rehat banyak yang berbaki.

Jika cuti rehat yang diberikan syarikat atau jabatan hanya untuk jaga anak sakit di hospital, memang patut anda mencuba Meal Shakes Shaklee.

- Puan Leen, KL -

Berita baiknya, sepanjang Oktober 2014 ini, Shaklee menawarkan promosi Beli 3 Percuma 1. Jimat dan berbaloi-baloi.

Nak sebekas atau 1 set promo, whatsapp atau Telegram atau SMS je ke no
0 1 2 9 7 6 0 0 2 4

InsyaAllah.

" Benarlah kata orang duit masa sakit tak dapat beli kesihatan, tapi duit masa ada boleh beli produk kesihatan. "

No comments: