Wednesday, October 8, 2014

Kenapa Anak Selalu Sangat Sakit Demam & Selesema?

sebab apa ye?

tambah bila duduk di nursery ramai budak-budak..mulanya sorang je yang sakit pastu berjangkit pula kat anak kita.

sebenarnya budak memang macam tu mudah dapat sakit sebab antibodi lemah tambah budak zaman sekarang suka sangat makan fast food.

anak sering sakit

anak sakit

Alhamdulillah anak saya Ammar ni dari dulu saya bagi minum Meal Shakes dan Chewable Vitamin C ..syukur jarang dia demam, batuk & selesema..kalau sakit pun cepat je baik..x perlu gi klinik jumpa doktor bazir duit dapat ubat tak makan pun.


Meal Shakes dan Chewable Vitamin C sebagai multivitamin untuk kuatkan sistem imun dan menyediakan nutrisi lengkap termasuk vitamin dan mineral yang diperlukan untuk tubuh anak kita yang sedang membesar.


Alhamdulillah anak saya sentiasa sihat dan bijak..semua sayur dia makan paling feveret batang saderi..


"Benarlah orang kata masa sakit duit x boleh beli kesihatan, tapi duit boleh beli produk kesihatan.."

Berminat nak mencuba juga khasiatnya untuk kesihatan anak anda juga?

Sila komen " Nak Anak Sihat " di ruangan komen saya ye..

InsyaAllah moga diberkati Allah hendakNya.

Hubungi saya,


Nor Hayati Ramli / Daud Mohamad
Call / Whatsapp 012-9760024

No comments: