Tuesday, October 28, 2014

Risau Anak Sering Sakit di Taska dan Penyelesaiannya

Risau anak sering sakit?

Mana tak risau kejap-kejap demam dah makan ubat pun tak baik juga. Tambah musim tengkujuh ni anak-anak mudah sakit.

Kalau dah sakit makan pun tak berselera macam dulu.

Alhamdulillah syukur lepas bagi Meal Shakes kat anak kesihatan dia dah bertambah baik jarang dah sakit. Selera makan pun dah ok. Happy sangat!

Meal Shakes memang terbaik nutrisi lengkap untuk anak membesar dgn sihat dan ceria.
Sebagai multivitamin untuk menguatkan sistem imun anak kita.

Sebelum pi sekolah saya berikan Meal Shakes untuk anak kekal bertenaga sepanjang persekolahan.
Sangat disyorkan kepada ibubapa yang sibuk sangat sampai x sempat nak berikan sesuatu yang terbaik untuk kesihatan anak mereka.

Saya nak anak anda juga dapat kebaikan bersama. Kepada yang SERIUS nak Meal Shakes ni.
Sms/ Whatsapp taip "Saya Nak Anak Sihat " dan  terus hantar ke 012-9760024 saya akan berikan free gift yang menarik untuk anda.

SAKSIKAN video ini ibu-ibu dirundum sedih kerana anak-anak mereka terlalu kurus dan selalu sakit kini tidak lagi setelah...




Bagimana? InsyaAllah berikan yang terbaik buat anak anda.

Siapa yang nak mulakan dulu? Sms segera ye.

Nor Hayati Ramli / Daud Mohamad
012-9760024
Shaklee Independent Distributor
Id : 869654
amrjemi@gmail.com

1 comment:

Saif Khalid said...

Anak saya pun sukakan Meal Shakes! Saya biasa campurkan dengan air koko kegemaran dia. So far alhamdulillah dia jarang sakit.