Monday, October 20, 2014

Cara Menanggalkan Kesan Cat Minyak Dengan Basic H

Bismillah

Asar tadi saya solat di surau sekyen 5 wangsa maju..
Gunalah bilik air kejap nak membuang..
Keluar je bilik air..tau-tau lengan terkena cat minyak sebab tak perasan tepi pintu masuk bilik air baru je di cat habis melekat cat minyak kat lengan saya.
Balik rumah cepat-cepat saya ambik Basic H Shaklee..letak 2 titis kat lengan gosok-gosok sikit dengan span dah hilang kesan cat minyak tu.
Best betul Basic H ni 1001 kegunaan boleh buat macam saya cakap sebelum ni cuci toilet, mop lantai, cuci tingkap,basuh botol susu, cuci kereta dan banyak lagi.

Yang penting ianya:
- tidak bertoksid
- tanpa gas beracun
- tanpa bahan kimia berbahaya
- tanpa bahan pewangi
- lembut pada tangan
- pH yang seimbang
- tanpa klorin

Basic H adalah ramuan semulajadi diekstrak daripada jagung dan kelapa serta selamat untuk sistem septik pembetungan.

Berminat nak cuba?
komen "Nak" atau whatsapp saya 012-9760024
Post a Comment