Sunday, February 8, 2015

Awek Cun Nak Hilangkan Masalah Bau Badan Risau Jodoh Lambat

Salwa seorang yang berwajah cantik, ayu dan berkerjaya.

Tapi, entah mengapa jodohnya 'liat' dan dia tidak mempunyai ramai kawan. Siapa tidak risau, di kala kawan kawan lain semuanya sudah beranak pinak, dia masih lagi sendiri.


Teman lelaki pun tiada. Setelah diteliti rupanya Salwa mempunyai masalah bau badan yang kuat hingga menyebabkan pergaulan sosialnya terbatas.

Sejak itu, Salwa berusaha sedaya upaya mengurangkan bau badannya sehingga lah dia diperkenalkan dengan Alfalfa Shaklee.

Alhamdulillah dengan pengambilan yang konsisten, kini Salwa sudah bebas dengan bau badannya.


huhu kalau nak cuba boleh whatsapp kat no.ni cepat 012-9760024

Bagaimana Alfalfa Shaklee membantu menghapuskan bau badan?

➲ Penyahtoksik - membantu menyahtoksin yang tersimpan di dalam badan.
➲ Pembersih Darah - mencuci dan membersihkan darah
➲ Agen anti kulat ,klorofil yang terdapat di dalam alfalfa dapat membunuh bakteria di dalam badan dan bertindak sebagai deodoran semulajadi kepada badan.
➲ Fiber - tinggi serat untuk membantu proses penghadaman dan menggalakan pelawasan yang baik.
➲ Membantu menggalakkan fungsi kelenjar pituitari berfungsi dengan baik dan lancar

Bukan bau badan je hilang banyak lagi yang best Salwa dapat selepas konsisten dengan Alfalfa iaitu :
☑ bau mulut yang berbau pun dah hilang
☑ masalah resdung juga dah semakin berkurang
☑ memulihkan masalah keputihan
☑ sebagai kacip fatimah merapatkan yang dah longgar hehe :)
☑ jika menyusu badan manfaatnya hasilkan banyak susu (milkbooster)
☑ yang paling best makan Alfalfa pun boleh kurus

Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak dan kurangkan kolestrol.

Sempena hari bebas bau ni anda yang berminat boleh komen "Nak" atau Whatsapp 012-9760024..
InsyaAllah banyaklah yang akan jatuh cinta dengan Alfalfa nanti.
Like & Share kepada kawan yang berminat.
:) :) :)
Post a Comment