Monday, May 26, 2014

Hadiah Untuk Cikgu, Selamat Hari Guru!

Berikan Hadiah Terbaik Untuk Guru, Sempena Hari Guru dengan Shaklee..

Jom sama-sama kita ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua cikgu tadika, cikgu sekolah rendah, cikgu sekolah menengah dan lebih tepat lagi ke atas semua yang pernah mendidik dan mengajar sesuatu yang bermanfaat kepada kita.. ibu bapa juga termasuk di golongan ini..

Setakat ucapan hari Guru je x bermakna kalau takde hadiah kan? kalau dulu masa budak-budak hadiah yang selalu murid beri kepada Guru macam biasa lah bunga dan kad ucapan dan mug...takde benda lain tu je mungkin dulu zaman sekolah bukan ada duit sangat nak beli yang best sebagai balasan jasa kepada Guru..

OK sekarang kita dah dewasa, kerja pun bagus apa salahnya kita berikan sesuatu yang sangat bagus untuk Guru kita..cuba kita hadiahkan sebotol Vivix Shaklee kepada Guru yang kita sayangi dan banyak berjasa kepada kita..Apa manfaat dan yang bagusnya dengan Vivix Shaklee ini?





Inilah hadiah yang terbaik untuk Guru anda!

Beli 2 Vivix anda dapat keahlian percuma dan bonus rebate menanti anda..

Jangan tunggu sampai esok ye :) Hari Guru lebih bermakna dengan Vivix Shaklee..

Hubungi saya Pengedar Sah Shaklee id:869654


Nor Hayati Ramli
Sms / Whatsapp hantar ke 012-9760024

Post a Comment