Tuesday, June 3, 2014

Set Kecantikan Kulit Shaklee untuk Bakal Pengantin

Cantik, Gojes & Berseri dengan Set Pengantin Popular Shaklee, Mempelai Berseri di Hari Perkahwinan

Assalamualaikum dan tahniah kepada anda yang tidak lama lagi bakal berkahwin. InsyaAllah hari ni saya nak kongsikan bersama anda tentang Set Pengantin Popular Shaklee.

Sebelum bermulanya hari perkahwinan, kebiasaannya bakal pengantin akan memastikan segala keperluan dan persiapan untuk menjadi raja sehari lengkap dan mengikut perancangan. Dari segi hantaran, tempahan dewan, mak andam, dan lain-lain lagi mesti dibuat dengan teliti. Ini termasuklah persiapan kecantikan diri seorang pengantin terutama wanita sebab si pengantin lelaki tak kisah sangat nak cantik-cantik ni.

Selalunya bakal pengantin wanita ni mesti tercari-cari dan ingin membuat rawatan kecantikan ada yang ke pusat kecantikan, ber spa dan membeli produk-produk kecantikan yang terbaik semata-mata untuk kelihatan lebih cantik di hari perkahwinan nanti.

Jadi ramai customer saya bertanya Shaklee ada tak set untuk kulit cantik untuk pengantin ni. Jawapannya ini lah dia Set Pengantin Popular Shaklee yang terdiri daripada vitamin B Complex, Vitamin E dan Vitamin C Shaklee.

set kecantikan kulit


Manfaat Penggunan Set Pengantin Popular Shaklee untuk Kecantikan Kulit Pengantin

B Complex - berfungsi untuk melembapkan kulit, menaikkan seri wajah bakal pengantin, anti stress (penyebab jerawat) dan untuk melancarkan peredaran darah.

Vitamin E - pengamalan vitamin ni untuk awet muda bagi membantu memperbaiki parut dengan mengurangkan kesan parut, mengurangkan dan mengelakkan jerawat, memulihkan tekstur kulit, memberikan ton muka yang sekata dan mengurangkan kedutan-kedutan dan garis halus di wajah.

Vitamin C - tujuannya untuk membentuk dan membina kolagen,ambil vitamin c setiap hari untuk mencerahkan kulit, menghilangkan kedut, menghilangkan jeragat, merawat kulit kasar serta kering, mengelakkan otot menjadi lembik dan melambatkan penuaan.

Jom sama-sama kita lihat pula testimoni-testimoni pengguna Set Pengantin Popular Shaklee dibawah ni..









Apa kata anda pula bakal yang bakal raja sehari tu dalam beberapa bulan lagi majlis nak berlangsung? InsyaAllah jika anda berminat untuk mencuba inilah peluangnya kerana vitamin Shaklee telah diuji secara klinikal selamat, semulajadi dan berkesan 100% halal jangan risau ye..

Harga bagi Set Pengantin Popular ni hanya RM305.25 sahaja penggunaannya tahan selama berbulan-bulan sangat jimat.

Harga Shaklee untuk B Complex hanya RM53.75 mengandungi 120biji tahan selama 4 bulan.
Harga Shaklee untuk Vitamin E hanya RM149 mengandungi 120 biji juga tahan untuk 4 bulan.
Harga Shaklee untuk Vitamin C hanya RM92.50 mengandungi 180 biji tahan untuk 3 bulan.

untuk harga lebih menarik saya jemput anda menjadi ahli Shaklee yuran keahlian seumur hidup hanya RM65 sahaja.

Klik SINI untuk terus order ----> Set Pengantin Popular Shaklee

Info lanjut dan konsultasi PERCUMA!
Sms / Whatsapp hantar ke 012-9760024
Nor Hayati Ramli
Id Shaklee : 869654


Jumpa lagi...

No comments: