Thursday, February 20, 2014

Rasai Khasiat Soya ESP Shaklee Untuk Satu Keluarga

Khasiat ESP Shaklee dan Fungsinya

Salam hormat kepada pembaca blog ini yang masih setia. Saya doakan anda sentiasa dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan.

Kali ni saya nak kongsikan kepada anda mengenai ESP Shaklee yang sangat popular/hot demand dan merupakan soya paling laris di dunia.

Apa itu ESP? ESP bermaksud Energising Soy Protein adalah protein soya yang berkuali tinggi yang didatangkan dalam bentuk canister dan berbentuk serbuk. ESP ini boleh diminum atau dicampur  bersama minum kegemaran anda seperti milo, horlicks, yougurt dan lain-lain lagi. Ia wajib dibancuh dengan air sejuk atau air masak biasa supaya dapat memelihara protein agar tidak termusnah pada suhu yang tinggi, maksud di sini ESP tidak boleh dibancuh dengan AIR PANAS.


Manfaat dan Kebaikkan ESP Yang Patut Anda Rasa

- Membantu dalam pembentukan sel-sel baru.

- Terbaik untuk individu yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan.

- Membantu meningkatkan kesihatan, sentiasa bertenaga sepanjang masa.

- Membantu menguatkan kulit, kuku dan rambut.

- Membantu dalam pembinaan tubuh kanak-kanak di mana ESP boleh diambil oleh kanak-kanak yang berumur 1 tahun ke atas.

- Memberikan rasa kenyang dan sangat membantu dalam menurunkan berat badan.

- Merupakan MILKBOOSTER bagi ibu yang menyusukan bayi. Susu ibu boleh bertambah dan memekatkan susu ibu.

Siapa pula yang boleh mengambil ESP dan siapa pula yang tidak boleh mengambilnya?

Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesekaran memproses protein sahaja tidak digalakkan mengambilnya kecuali dengan nasihat doktor.

ESP Shaklee Sesuai Untuk Semua Lapisan :

1. Individu yang sibuk melakukan pekerjaan yang memenatkan : ESP membantu dalam memberikan tenaga yang berpanjangan kepada anda. Tambahan jika berpuasa ESP sangat membantu.

2. Wanita atau lelaki yang ingin kuruskan badan : Hanya dengan bancuhan ESP setiap kali sebelum sarapan memberikan rasa kenyang yang lama sehingga ke petang membantu anda dalam proses menunrunkan berat badan.

3. Ibu-ibu yang menyusukan anak : ESP membantu menambah dan meningkatkan hasil susu ibu yang lebih baik dan berkualiti diamping dapat mengekalkan permintaan (supply) susu dengan pengambilan air secukupnya serta proses pengepaman yang konsisten.

4. Untuk pesakit kencing manis : Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

5. Wanita dan lelaki yang pentingkan penjagaan kulit : Membantu menghilangkat parut, jerawat dan bintik-bitik hitam di muka, menjadikan kulit lebih halus, mulus, cantik dan gebu serta berseri untuk tatapan insan tersayang ..WOW Superb!

dan sesuai untuk semua wanita, ibu mengandung, ibu berpantang, tua, muda, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan dalaman dan luaran, dan banyak lagi.

Berapa pula harga sebotol ESP?

Harga ESP Shaklee adalah RM150 bagi Semenanjung, Sabah dan Sarawak. 1 canister ESP mengandungi 850gm dan penggunaan ESP tahan sehingga sebulan setengah jika diambil 3 sudu sehari.

Berminat untuk order ESP? Anda boleh pilih cara yang paling mudah untuk tempahan pada bila-bila masa sahaja.

Sms / whatsapp hantar ke 012-9760024 Nor Hayati Ramli
PM kami di facebook fanpage https://www.facebook.com/messages/SecretOfSusuIbu 


Terima kasih dan jumpa lagi..








No comments: