Tuesday, November 4, 2014

Suami Tak Tahan Isteri Membebel Sebab Tak Nak Berhenti Merokok - Ubat Berhenti Merokok Berkesan

Sakit Kepala Suami Dengar Isteri Berleter Puncanya Hanya Kerana Merokok!

"Abang ni bau busuk betul lah merokok je kerjanya. Dahla bakar duit membazir pastu kalau sakit saya juga yang susah nak kena jaga abang."

Ayat yang biasa suami dengar sampai sakit kepala dibuatnya. Hari-hari kena leter bila nak berhenti merokok janji dah banyak kali tapi tak berhenti juga. Tiap-tiap tahun azam kata nak berhenti akhirnya tinggal habuk je.

Sebenarnya saya faham masalah anda para suami yang merokok tu. Suami kita ni memang betul ada niat nak berhenti merokok tapi susah nak tinggalkan tabiat tu. Dah cuba banyak kali berhenti dan dah cuba makan ubat yang kononnya boleh berhenti hisap rokok tapi masih tak berjaya. Cara tradisional tak jadi cara moden pun tak jadi juga.

Tapi saya betul-betul tabik pada abang ipar saya yang berjaya berhenti rokok. Dia nekad dan lawan nafsu untuk merokok akhirnya berjaya. Tentu seronok bila dah berhenti kan?


Kenapa susah nak berhenti menurut portal rasmi  Kementerian Kesihatan "Tak Nak " menyatakan perokok tegar susah nak berhenti.

Mengapa susah untuk berhenti?
•    Nikotine dalam tembakau menyebabkan ketagihan
•    Kesan merokok yang menyeronokkan (contoh : merasa lebih segar dan tidak mengantuk) adalah kesan serta merta tetapi tidak lama (lebih segar , degupan jantung bertambah)
•    Merasa gelisah dengan gejala gian yang lain

Cara Untuk Suami Berhenti Merokok Semulajadi dengan Vivix

Nak tak saya kongsikan pengalaman pengguna produk shaklee yang telah berjaya berhenti hisap rokok dalam masa yang cepat? Sayangnya isteri sampai sanggup belikan Vivix yang harganya memang mahal tapi sebenarnya belanja duit rokok yang anda keluarkan tu lagi mahal daripada sebotol Vivix yang berkesan untuk anda berhenti merokok.

Vivix ni memang supplement Shaklee yang terbaik bukan sahaja untuk berhenti merokok tapi sesuai untuk pesakit kanser yang kronik. Lebih 2 Juta botol Vivix telah terjual sejak mula diperkenalkan oleh Shaklee. 

Suami boleh berhenti merokok dengan amalkan minum Vivix satu sudu teh setiap pagi sebelum sarapan. Bangun je dari terus minum Vivix. InsyaAllah dengan niat dan azam yang nekad tak habis sebotol pun Vivix anda dah berjaya berhenti merokok. Bila anda minum Vivix ketika hisap rokok rasa pahit sangat macam hempedu.

Alhamdulillah ramai suami dan perokok tegar telah berjaya berhenti merokok. Kini isteri dah tak berleter lagi. Hubungan suami isteri makin hangat kembali bau mulut dan badan pun dah tak busuk.


SAKSIKAN video di bawah seorang suami perokok tegar sejak dari tingkatan 2 merokok kini telah berjaya berhenti merokok selamanya jom tonton perkongsian beliau.


Banyak orang nak berhenti merokok tetapi gagal. Ini cara paling selamat & mudah untuk berhenti merokok untuk selama-lamanya...


Lihat pula testimoni mereka suami yang berjaya berhenti merokok ni.






Jadi untuk suami yang tak tahan lagi dengar isteri berleter suruh berhenti merokok saya syorkan anda ambil supplemen ini. Dan para isteri yang tengah mencari ubat berhenti merokok untuk suami tu bolehlah ambil Vivix ni. Tapi Vivix bukan ubat ia adalah supplemen paling mahal dalam produk Shaklee.

Nak order Whatsapp no saya 012-9760024. Lepas ni suami pulak kena belanja Vivix ni bagi kat isteri sebab Vivix ni melambatkan penuaan dan mencantikkan kulit isteri tak percaya cuba tengok Rita Rudiani dia memang amalkan Vivix untuk kecantikan wajah.

Vivix tahan selama 2 bulan. Harga sebotol Rm475 je tapi kalau beli 2 botol dapat percuma keahlian Shaklee seumur hidup bernilai Rm65 dan dapat rebate bonus pulak tu dalam Rm30 lebih.

Harga tu tak penting yang penting anda berjaya berhenti merokok dengan berkesan. InsyaAllah.



Ok moga anda dapat manfaatkan Vivix ni sebaiknya. Saya cuma ingin membantu anda dengan cara menunjukkan jalan penyelesaian untuk perokok tegar dan suami yang ingin berhenti daripada merokok.

Berminat nak order Whatsapp segera ke 012 9760024 


Nor Hayati Ramli / Daud Mohamad
Shaklee Independent Distributor
Id Shaklee : 869654
No. Hp : 012-9760024
amrjemi@gmail.com

Post a Comment