Thursday, November 13, 2014

Cara Berkesan Untuk Suami Berhenti Merokok Supaya Isteri dan Anak Tak Lemas Dengan Asap Rokok Si Ayah




Akhirnya...

Selesai masalah PEROKOK TEGAR

" Dulu sehari 3 kotak lepas minum Vivix nak habiskan sebatang pun tak larat. Akhirnya aku berjaya berhenti hisap rokok. Sekarang hidup rasa lebih bermakna."

Bahagia seoarang ISTERI

"Alhamdulillah setelah saya hadiahkan Vivix ni suami saya dah tak merokok lagi. Katanya rokok rasa pahit sangat macam hempedu bila dah minum produk ni secara konsisten.

➜ BRO, PEROKOK TEGAR?
➜ RISAU PARU-PARU SEMAKIN HITAM?
➜ SAKIT JANTUNG? STROK?

BILA-BILA MASA PUN BOLEH JALAN BRO!

Alhamdulillah bulan PUASA bakal tiba! biasanya ramai perokok tegar berazam untuk berhenti merokok tetapi kebanyakan daripadanya GAGAL!

Kali ini tidak lagi JIKA bro dah minum Vivix smile emoticon

NAK BERHENTI MEROKOK DENGAN MUDAH TAK?

Cuba Vivix untuk BERHENTI MEROKOK dalam 2 MINGGU

✔ tanpa nikotin withdrawal.
✔ tanpa perlu terseksa.
✔ berhenti merokok secara sihat.

Caranya mudah hanya perlu minum satu sudu teh setiap pagi sebelum sarapan dan sebelum tidur.

KESAN YANG CEPAT ➜ Minum tak sampai sebotol pun dah nampak kesannya. Memang cepat.

Memperkenalkan...

⇢ VIVIX Shaklee ⇠

VIVIX kaya dengan Resveratrol iaitu antioksidan paling kuat yang terdapat dalam buah anggur yang sangat berupaya mengurangkan penyakit kardiovaskular.

Resveratrol berupaya memulihkan fungsi paru-paru yang rosak dan bengkak disebabkan oleh pembengkakan akibat perokok tegar merokok terlalu lama. Resveratrol sangat-sangat berkesan mengurangkan pembengkakan paru-paru sekaligus membantu memperbaiki sel-sel paru-paru yang rosak.

Resveratrol ini lah sumber utama yang ada di dalam Vivix Shaklee.15 tahun menjadi perokok tegar pun boleh berjaya dengan cara berhenti merokok ini dengan mudahnya!

☞ Bagaimana Vivix Shaklee membantu perokok tegar berhenti merokok?

Dengan pengambilan Vivix Shaklee selama 2 minggu secara berterusan, InshaAllah boleh berhenti merokok untuk selama-lamanya. Vivix Shaklee akan menyebabkan anda secara automatik tidak mahu merokok lagi sebab setiap kali anda merokok, anda akan terasa sangat pahit. Ini bermakna sel-sel badan anda sendiri akan menolak rokok secara automatik.

Bukan itu sahaja, dengan pengambilan Vivix Shaklee, anda bukan sahaja boleh berhenti merokok, bahkan anda juga akan bertambah berseri dan nampak muda. Kenapa? Sebab Vivix Shaklee merupakan antioksidan yang sangat berkesan untuk membuatkan anda nampak 20 tahun lebih muda. Menarik kan?

☞ Bagaimana Vivix Shaklee memulihkan DNA seorang perokok tegar?

Secara ringkasnya, Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki. Jika anda seorang perokok yang mengidap kanser, vivix membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktur DNA sel tersebut.

Vivix adalah yang anda CARI-CARI selama ini untuk berhenti MEROKOK DENGAN CEPAT kerana minum Vivix ia dapat :-

➨ Mempertahankan sel dari kerosakan
➨ Memberikan tenaga kepada sel
➨ Memperbaiki sel yang telah rosak
➨ Meningkatkan prestasi sel

➪ LEBIH 2 JUTA BOTOL TELAH TERJUAL SEJAK DIPERKENALKAN PADA 2007
➪ 100 % LULUS KKM
➪ 100% HALAL
➪ BERKESAN, SELAMAT & SEMULAJADI

======================
BERMINAT UNTUK CUBA?
=======================

Sekejap ye,

Sebab hari ni kami nak berikan TAWARAN TERBAIK untuk anda.

Beli sekarang 2 Botol pada bulan ini dengan Promosi HEBAT YES

✔ Diskaun 5 %
✔ Free Membership bernilai RM69
✔ Free sebotol Multivitamin bernilai RM88.75
✔ Cash Rebate Rm36
✔ Penjimatan SEHINGGA RM400 berbanding HARGA SEBENAR sebotol RM503.50

Untuk dapatkan HARGA PROMOSI, sila;

--> Klik sini cara order dan bayarannya
➲ http://www.fbadscalc.com/v1/order/381

--> Untuk pembelian sebotol sahaja WASSAP "VIVIX" KE 012-9760024 atau,

➲ PM kami https://m.facebook.com/messages/thread/115221741998769

USAH MENDERITA LAGI! DAPATKAN Vivix SEKIRANYA ANDA INGINKAN "KEJAYAAN YANG SEBENARNYA"..

Fast action, fast result!


SAKSIKAN video ini seorang suami yang merupakan perokok tegar sejak dari tingkatan 2 kini telah berjaya berhenti merokok buat selama-lamanya. TONTON sekarang perkongsian ini tekan butang play.




Banyak orang nak berhenti merokok tetapi gagal. Ini cara paling selamat & mudah untuk berhenti merokok untuk selama-lamanya...


Testimoni 1

"Alhamdulillah setelah saya hadiahkan XXX ni suami saya dah tak merokok lagi. Katanya rokok rasa pahit sangat macam hempedu bila dah minum produk ni secara konsisten."

Testimoni 2

"Malunya kalau ada mak seorang perokok tegar kan?. Kini saya beryukur mak dah berjaya buang tabiat buruknya tu setelah kawan syorkan XXX kepada mak."

Testimoni 3
" Dulu sehari 3 kotak lepas minum XXX nak habiskan sebatang pun tak larat. Akhirnya aku berjaya berhenti hisap rokok. Sekarang hidup rasa lebih bermakna."












4 CARA BAGAIMANA ANTIOKSIDAN DALAM VIVIX BOLEH MEMBANTU MENGURANGKAN KETAGIHAN ROKOK?

Sekiranya kita konsisten mengambil antioksidan dalam diet harian kita, kita akan mula perasan perbezaan dari segi kesihatan dalam tubuh badan kita sendiri. Ini kerana sel-sel radikal bebas dalam tubuh badan kita secara perlahan-lahan mula dihapuskan dan kita akan berasa lebih bertenaga dan sihat. Antara fungsi antioksidan yang menyumbang kepada keaadaan ini adalah:


1. ANTI_INFLAMMATORY (Anti bengkak/ Radang)

Memang salah satu sifat antioksidan adalah anti radang. Maka ia amat baik untuk pesakit yang mengidap arthritis dan apa jua penyakit yang menyebabkan keradangan, luka dan bengkak. Contoh penyakit yang seringkali berkaitan dengan radang adalah, kencing manis.




2. BAIK UNTUK KESIHATAN JANTUNG

Pengambilan antioksidan dalam jangka masa yang panjang amat baik untuk kesihatan jantung dan sistem kardiovaskular.



3. MENGHALANG KANSER


telah banyak kajian dibuat membuktikan bahawa antioksidan mengandungi sifat-sifat anti-tumor dan anti-carsinogenic. Maka, ia sangatlah bagus untuk menghalang kanser. Prevention is better than cure. Kalau nak tunggu kanser datang baru nak makan, mungkin agak terlewat.




4. ANTI-AGING (Penuaan)


Makanan yang kaya dengan antioksidan bukan sahaja melindungi anda dari cepat jatuh sakit, malah seringkali menjadikan anda nampak jauh lebih muda. Kalau tidak, masakan orang mengambil vitamin C dan vitamin E yang merupakan antioksidan juga kan?







Apa tunggu lagi? BUAT KEPUTUSAN SEKARANG!




Harga RM 503.50 sebotol jika order melalui Wassap ke 012-9760024 penghantaran adalah PERCUMA :)


atau terus buat buat pembelian menggunakan maybank2u, kad kredit, cimb cliks, pay pal dan lain-lain online banking Penghantaran Rm10 bagi Semenanjung dan Rm20 bagi Sabah Sarawak klik di sini   Order Vivix Sekarang


Nanti dulu, TAKKAN nak berhenti sorang-sorang je bro!
Ajak kawan sekali berhenti merokok dan dapatkan,


HARGA RUNTUH JIKA BELI 2 BOTOL 
Klik sini cara order dan bayarannya ➲ http://www.fbadscalc.com/v1/order/381


➜ Free Membership
➜ Cash Bonus Rebate RM36
➜ Jimat sehingga RM300

➜ Free sebotol multivitamin bernilai Rm88.75


HARGA MAHAL SANGAT? Belanja sikit untuk kesihatan bro, GAJET mahal boleh beli kan? 


JANGAN tunggu dah sakit terlantar baru nak beli bro, dah TERLAMBAT! Masa tu duit banyak pun tak guna dah.

➲ PM kami https://m.facebook.com/messages/thread/115221741998769
➲ Whatsapp taip "TAK NAK" hantar ke 012 9760024

➜LIKE & SHARE PADA KAWAN, SUAMI & KELUARGA.
PELANGGAN BERTUAH DAPAT SEBOTOL VIVIX PERCUMA.
Post a Comment