Monday, November 17, 2014

Ubat Penyakit Kencing Manis Untuk Elak Kaki Kena Potong

Usaha & Ikhtiar Pesakit Kencing Manis Selamatkan Kaki Kena Potong!

UBAT KENCING MANIS TANPA POTONG KAKI


Bila dengar je kata doktor "kaki awak ni nak kena potong dah. Teruk sangat kencing manis awak ni dah tak boleh buat apa lagi selain saya potong kaki awak."

Menangis tak berlagu jawabnya. Dahla kita ni tulang belakang keluarga. Siapa yang nak sara keluarga kita bila keadaan dah macam ni. Inilah dilema yang melanda pesakit kencing manis bila kaki nak kena potong.

Sebelum sakit kencing manis menjadi melarat dan jangan tunggu sampai kaki kena potong baru nak cari cara terbaik untuk mengurangkan kencing manis anda.

InsyaAllah saya kongsikan sejenis supplemen sebagai usaha dan ikhtiar anda untuk kesihatan yang lebih baik  bagi seorang pesakit kencing manis.

4 Cara Vivix Shaklee Membantu Pesakit Kencing Manis Tanpa Potong Kaki 

1. Vivix Shaklee dapat mematikan sel-sel kanser daripada merebak.  Ia juga membaiki sel yang rosak dengan pantas dan membina sel - sel yang baru yang lebih baik.

2. Vivix Shaklee dapat membantu menurunkan paras gula pesakit kencing manis ke tahap yang lebih baik dengan pengambilan yang konsisten.

3. Vivix Shaklee adalah satu-satunya supplemen yang berjaya menembus DNA manusia.

4. Vivix Shaklee juga dapat meningkatkan kesihatan anda secara menyeluruh.

Jom kita lihat pula testimoni pesakit kencing manis yang telah menggunakan Vivix Shaklee. Untuk pengetahuan Vivix Shaklee bukan sahaja membantu pesakit kencing malah sesuai untuk semua jenis kanser dan bagus juga untuk perokok tegar berhenti daripada merokok. Saya sertakan sekali testimoninya di sini.












InsyaAllah bagi anda yang sedang mencari ubat kencing manis saya syorkan anda memilih supplemen Vivix sebagai usaha dan ikhtiarnya. Allah juga yang berkuasa menyembuhkan penyakit anda.

Vivix Shaklee terjual lebih daripada 2 Juta botol sejak mula diperkenalkan oleh Shaklee.

Harga sebotol berpatutan dengan kualitinya. Hanya Rm475 tahan untuk 2 bulan.

Berminat untuk mencuba boleh buat belian secara online di sini klik ----> NakOrderVivixSekarang

atau Whatsapp "Vivix" hantar ke 012 9760024

Mohon tekan butang LIKE & SHARE mungkin dapat membantu kawan, keluarga dan saudara mara yang memerlukan Vivix ini. InsyaAllah.

Nor Hayati Ramli / Daud Mohamad
Shaklee Independent Distributor
012 9760024
amrjemi@gmail.com


2 comments:

Norhayati Suaib said...

Memang bagus vivix untuk baiki sel badan kita yang rosak.

Unknown said...

vivix terbaik...nice info..=)

Rahsia Mengatasi Masalah Kulit Berminyak